Bröllop och Möhippor som aldrig förr!


Ja precis som rubriken lyder så har jag aldrig varit på möhippa förut

och knappt ett bröllop heller.

Men nu har haf haft förmånen att få hjälpa till och ordna två

av mina vänners möhippa.

Här tänkte jag visa några bilder från den första jag var på, Tinas.

Hon anade absolut ingenting, vi tog henne på Ica Kvarnen en lördag

 förmiddag och åkte sedan till Gammelgården för lite picknick.

Underbart väder, och underbart sällskap!

Efter det så bowlade vi, och sen tog vi en glass på stan.

På kvällen var vi på brudens favorit restaurang Broken,

och kvällen fortsatte sedan hem till Malin. Där vi spelade spel,

åt onyttigheter och drack vin :)

Det var en jättehärlig dag och Tina var verkligen nöjd!

 Nu har hon sagt JA till sin man Anders och jag hoppas kunna få visa

 några bilder från deras bröllop inom några dagar.....



        



                 

   



     

     

                         

Nu till helgen stundar ett annat bröllop,

med en väldigt nära och "gammal" vän till mig....

Jag, står som tärna! 

Kommentarer:

1 Karin:

skriven

Hej Emma! Såg att Mia gift sig. Du får hälsa henne grattis från mig. Jag försökte kommentera på hennes blogg men det gick inte. Ha det bra! Kram Karin

2 Jonna:

skriven

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

Kommentera här: