2 månader.....



Nu är August hela 2 mån!
Jag säger det igen, som så många ggr förut...vart tar tiden vägen?
Allt rullar på bra här hemma. August är pigg o nyfiken på livet.
Snart åker vi till Lofsdalen några dagar. Kommer att bli en del tvätt med tanke på hur mycket han kräks. Men det får bli tvättmedel med och handtvätta upp en del kläder o handdukar under veckan.
Hoppas på bra väder!

Här ser ni mina killar i deras nya OS mössor:

  

    

HERREGUD VAD JAG SKRATTADE I FREDAGS ÅT DAVID HELLENIUS! Alltså han som Willy var bland det roligaste jag har sett någonsin. Har ni inte sett det, gå in på tv4.se

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jag håller med om David!!!

Fy fan va han är bra!

Ha så trevligt och hoppas att ni får fint väder!

2 Mia:

skriven

Åh va söta de var i sina mössor. Alltså jag visste inte att de där mössorna var värsta poppis nu. Hade aldirg sett de förut. Men jag fick ditt sms när jag var nere på stan och 5 min senare ser jag en familj med tre barn och alla hade liknande mössor. Jag tyckte att det var ett jättehäfigt sammanträffande. Sen pratade pappa om de där mössorna nyss. Haha.

Kommentera här: