....en vecka återstår.....

Imorgon har jag en vecka kvar till beräknad födsel.... Kan ju såklart komma när som helst from nu fram tills Feb dessvärre. Men det hoppas jag väl inte på.
Theo fick vi snällt vänta på 12 dagar över tiden, men det är ju bara just då som väntan är jobbig.

Idag har vi nog enats om namn tror jag. Om inte sambon hittar på något nytt under tiden.... men här var några av förslagen till er som är nyfikna!
Jag: Love, Edvin, Vide
Magnus: Elliot, Elias, Alfons
Jag: Thyra, Olivia, Tuva
Magnus: Alicia, Linnéa

Men de namn som vi förmodligen har bestämt behåller jag för mig själv ett tag till....

Med Theo så trodde vi nog båda två att vi väntade en liten flicka, och då hade vi enats som namnet VILJA. Men nu kändes det inte alls som att det passade ihop med Theo.
Det är verkligen spännande att inte veta vem som finns där inne, jag är SÅÅÅÅÅÅ glad att vi inte tog reda på om det var en liten pojke el flicka på UL.

Nej nu borde jag nog sova!
Godnatt!

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

Alla namnförslagen var ju jättefina så vilket det än bli blir det toppen! Spännande nu när det inte är så långt kvar :-)

Kram!!

2 tess:

skriven

åh vad spännande emma! vi får se om henrik har rätt den här gången också:) hur mår du annars då? hoppas att allt är bra! kram!

3 tess:

skriven

förstår att den måste kännas baota! haha. men snart kommer h*n snart ut, vad kul! skönt att du mår bra i alla fall. ja det ska bli kul och se om han har rätt:) ska hälsa honom! hälsa du med! kraam!

Kommentera här: