Gossen är redan 1 månad!

♥ Jag säger det igen, våran älskade lilla pojke är redan 1 hel månad.... Usch är det något som skrämmer mig så är det att tiden går så otroligt fort. Man vaknar och man går och lägger sig, allt där emellan är lite luddigt.
Ibland blir jag rätt sentimental och en riktig livsnjutare och tänkare på samma gång. Just då så jag så tacksam för livet och jag ville tala om för alla vänner och bekanta hur glad jag är över deras vänskap..... Idag var en sån dag. Jag känner också en sån oerhörd kärlek för min familj, min sambo och självklart mina barn. Då finns det kärlek till flera barn..... får se vad framtiden säger ♥

Tänk ibland hur man kanske stör sig på att någon i trafiken inte blinkar, el att det är jobbigt att skrapa bilen....då ska man tänka på såna saker som jag tänkte på idag. Och vara glad att man bor där man bor och hur vi lever här i vårt land.

Nu blev jag väl djup... *ler*

          August 1 mån:
 


Förresten så har vi vart på besök till akuten igen, fick ligga kvar på barn över natten och under dagen. Tog nu prover på August, men han har inte RS! Det var skönt att få det bekräftat...
Hoppas nu att förkyldningen släpper snart, hostan är jobbig åt honom när han är så liten...

Våran andra goding, Theo 2,5 år:

 

Ta hand om varandra och var rädda om livet!



Kommentarer:

1 Jennie G:

skriven

Herejisses, han är redan en månad!! Tur att du lägger upp bilder så jag får se han, känns dumt att jag inte har hälsat på än. Men det va lika bra att vi inte kom förbi i helgen, jag är nämligen förkyld som tusan nu.

Vi ska hem med barnen över påsk, kanske vi kan ses då?



Gud va skönt att han inte har RS! Nu håller jag tummarna för att hans förkylning ger med sig snabbt.



Va fin Theo är på bilderna, man ser hur det lyser bus i ögonen på han :-)

Kram kram kram

Kommentera här: