Akuten....

Gårdagens bullbak blev inställt, ersattes istället med besök till Falun.
Vi har ju som sagt vart förkylda nu ett tag och även så August. Natten till igår så lät hans andning rätt jobbig och vi ringde in till Sjukrådgivningen. Vi åkte in till Akuten i Falun och fick hjälp, tårarna kom saktapå mig när de berättar att han KAN ha RS virus men det är inget de kan konstatera. Det gör man först om barnen är så pass dåliga att man behöver läggas in.
August fick andas in adrenalin och blev faktiskt bättre i andningen.
Vi fick åka hem på eftermiddagen igen. Nu tycker jag att han faktiskt är bättre och jag hoppas att det kommer fortsätta att gå åt rätt håll.

Blir lite långa dagar nu när vi ska hålla oss hemma bara och inte träffa några  andra barn. Men jag hoppas som sagt att det vänder snart!
Trist också att vädret är så himla kallt hela tiden....

Får se om vi kan oss på ett bullbak imorgon.

Idag var min vän Linda här på besök, bjöd henne på en god lunch.
Fetaostbiffar med pasta och tomatsås!

Passar på att visa mitt nya fina halsband med mina älskade barns namn på!
Vet att det finns ett hav av sådana just nu, men detta föll jag för.

    


       

         underbara små tår.....



Kommentarer:

1 Jennie G:

skriven

Åhh fy vad jobbigt att plutten är sjuk! Håller tummarna för att det går åt rätt håll nu och att han snabbt blir frisk igen!

Antar att det kanske inte är så bra om vi kommer på besök då i helgen?

kram kram

2 Marit:

skriven

Men du har ju fått en till liten killa. Stort grattis. Det är så härligt med 2 grabbar.

Och August, vilket fint namn.



Hoppas han inte blir sämre i förkylningen.



Mång kramar

Marit

Kommentera här: