Åsa "hjärta" David......

Jag fick äran att föreviga Åsa och Davids bröllop för ett par veckor sen.
Åsa är en gammal kompis till mig som numera är bosatt i London. Trots det så gifte de sig här i Torsångs kyrka, med en middag/fest på Garpenbergs herrgård. Med på bild är även deras underbart söta son Milton! En engelsktalande liten blond gosse, med mörka ögon och en riktigt charmig sida!

Här kommer ett antal bilder från denna lördag.......

Lite innan BRÖLLOPET:

      

     

 

       

Här är några bilder från kyrkan:

     



            

     



Ja det blev en del bilder, flera väntar från kvällens middag...men dem får ni vänta på!

Kommentarer:

1 hanna:

skriven

du är så duktig!!!

2 Sofie:

skriven

Åååh vilka fina bilder! Nu får ju jag ångest att jag har setat och tyckt att mina bilder var fina, herregud. Dom är ju ingenting jämfört med detta! Riktigt fina! :)

3 Annika:

skriven

Helt underbara bilder Emma!

Du är så duktig!

Kram Annika

4 Eva:

skriven

Emma, var stolt! Bilderna är HELT FANTASTISKA!!

Kommentera här: