Första advent.....

Ingen snö så långt ögat kan nå.....
Idag var vi till Säter på Julmarknad, det är litet med väldigt fint i Säter. Handlade lite på en loppis och såklart inne på Mig o Alice!
Theo träffade Tomten och det gick jättebra, han var också väldigt intresserad av 2 hästar som stod där. Men han skulle inte rida om man fick lov att ha hjälm på sig...

Den lille i magen växer för varje dag, just nu har den ofta hicka som jag känner mer än väl!
Man har ju börjat fundera lite kring förlossningen nu..... är iaf mindre än 2 mån kvar. Nu vet man ju hur allt går till, kändes lugnare förra gången när man inte visste.

Visar en ganska nytagen bild på det finaste jag har......

Kommentarer:

1 Pia:

skriven

men emma. hur kan det kännas värre nu när du vet?

iofs kände jag så efter sofie, men sen gick jag på aurora. det är det bästa jag gjort =) rekommenderas starkt, om du inte redan gjort det. o andra gången brukar ju gå bättre än första.

kram o lycka till

2 Jennie:

skriven

Åhh vilken fin bild! Han har blivit så stor nu lill-killen, var länge sen jag träffade han.



Va roligt det måste kännas när pyret har hicka. Kan inte riktigt föreställa mig hur det känns men det låter roligt :-) Förstår att det känns lite mer nervöst denna gång men det kommer att gå som en dans ska du se!

Kramar på dig!

3 Mia:

skriven

men va fin han var i jeansskjortan! och va stor han ser ut att ha blivit. det brukar ju inte gå så här länge mellan gångerna vi ses, så det är väl därför. längtar till julen nu så vi får träffa er!! kram.

Kommentera här: