SÅLD!

Jaha idag sålde vi bilen. Känns lite konstigt såhär nu i efterhand....men men det var ju det här vi ville!
Nu ska vi leta ny bil, det blir kul.

Idag hälsade jag o Theo på lilla nyfödda Maja, jättesöt liten tjej! Theo ville gärna klappa och känna på henne HELA tiden....*ler*  Känns lovande ifall det kan bli ett syskon i den här familjen någongång också.....

På Onsdag har jag en fotgrafering med "en av mina modeller " MADDE. Ska lägga upp några bilder senare i veckan.
Ha det gott allesamman!

Här ligger lilla Maja i magen.....

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

jag tror nog allt du får fota min mage sen också =). när den blivit större! vore skojj. kramar.

2 Emma:

skriven

SJÄLVKLART fixar vi det!!

3 Jennie:

skriven

Va, har ni sålt bilen? Har ni kvar din bil?

Vem är mamma och pappa till Maja?

Kram kram

4 Emma:

skriven

Jajemen! Jo min bil är kvar, nåt måste vi ju ha och färda oss i.

Men vi ska väl leta ny...

Maja är Kristin o Niklas nytillskott.



Jo ang en helt annan sak, skulle vi kunna få hästskit från er tror du?

5 Jennie:

skriven

Haha, ja hästskit och även koskit finns det i överflöd hemma på gården :-) Klart ni kan åka dit och hämta om ni vill! Hästskiten är det ju rätt mycket halm med i, är det ok eller vill ni ha bara "skiten"? Haha, vilket ämne att skriva om!

Kommentera här: