Härligt väder!

Man blir väldigt snabbt bortskämd med fint väder. Här om dagen var det sommar, och idag höst.....Men det får man ta om man bor i detta avlånga land!

    
 Jag o Theo gillar hammoken båda två! Vi har både lekt o myst i den....

Idag hade jag en tacokväll med min vän Linda. God mat o trevligt hade vi också. *Ni missar väl inte Norska Barnmorskorna på SVT2 på Onsdagkvällar*

Nej nu får jag se till att hitta på något nytt att fota och skriva om, det här håller ju inte...*ler*
På lördag blir det iaf Dop för HUGO!

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

Ja va sjutton hände med vädret? Imorse satte jag på mig kjol och var på väg ut när jag såg att det bara va 10 grader ute, brrr, det blev snabbt ombyte till byxor!

Vem är Hugo? Du måste hålla mig uppdaterad ;-)

Har ni köpt hammock? Blir avis, jag vill också!!

Kram kram

Kommentera här: