En slank han hit......och en slank han dit....

......och 2 fick följa med hem!

Jag och Theo var på stan en sväng idag, besökte Lindex. Hittade kanonfina nya t-shirtar med EMIL I LÖNNEBERGA på.
Snäll som man är frågade jag min son vilken han tyckte var finast. Han pekade på den ena och släppte den inte sen....ja ja Mamman tyckte nog mest om den andra så vi köpte båda!
Hade Theo fått valt motiv själv så hade det abslout blivit Saltkråkan gänget, inga tvivel!
Han älskar verkligen att se de filmerna. Vi har 4 st just nu, och han frågar varje morgon om han kan få se......

 

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

Vilka fina tröjor! Jag gillade den vänstra bäst (båda var jättefina), har jag samma smak som dig eller Theo då? :-)

2 Jennie:

skriven

Btw, är det i saltkråkan de där hemska ungarna sitter i båten och säger "Kraaa, kraaa"? I så fall måste jag nog få Theo att gilla någon annan film!Jag klarar fortfarande inte av att se den scenen, haha. (fast tjorven och båtsman är iofs rätt söta) Trolltyg i tomteskogen däremot, det är grejer det!! :-)

3 Mia:

skriven

lovis har också fått sig en emil-tröja =). fast den med emil & ida på. men den där när han stid på händer fanns då inte när jag köpte. den var ju jättefin!! den måste jag leta efter! hoppas ni får en bra helg. kram.

Kommentera här: