Vännen redan 2 år......

Jag kan inte förstå hur tiden verkligen springer förbi en hela tiden.... känns lite skrämmande.
Idag har vi firat Theo 2 år. Jag sjöng för honom när han vaknade och han sken upp som en sol! Sedan fick han några presenter av mig, men resten sparade vi tills Pappa kom hem.
Vi bestämde oss imorse för att åka till Maserhallen, vi kommer dit och det är då ca 10 meter kö utanför hela Maserhallen...... mindre kul. Nej vi fick helt enkelt vända. Usch tyckte synd om Theo, han ville så gärna.
Vi får se om vi kan prova imorgon igen!

Sen hälsade vi på hos en vän till mig, Eva. Hon hade också ett  paket till Theo, en kanonfin jacka!

Efter det åkte vi hem igen, jag gjorde en marängtårta och Theo kikade på Alla vi barn i Bullerbyn, nya favoriten!

På eftermiddagen var det kalas med Mormor, Morfar, Jonas, Emma, Johanna o Gammelmormor. Otroligt många fina paket fick han.
En hel del kläder,leksaker, smultronplantor och en flagga att ha vid sin lekstuga. Mormor hade även lyckas hitta en riktig MASDRÄKT, kanonfin. Synd bara att han inte ville prova den.....  ska på dop i Aug, föhoppningsvis vill han ha den då...

Här kommer några bilder från idag!

    Kanonglad över sina nya saker...

      
    
           Theos favoriter, Morbror o Emma...




GRATTIS älskling.........

Kommentera här: