Julkläder?!

Snälla ni som läser detta, kan ni kanske hjälpa mig med ett tips om vart man kan köpa "fina" barnkläder till Julen????
Jag är oerhört besviken på dessa vanliga butiker.... som tex HM.... finns ju aldrig någonting där åt pojkar.
Nu låter jag kanske väldigt negativ men just nu så tycker jag faktiskt att utbudet pojkkläder är bedrövligt!

Imorgon ska vi baka pepparkakor med de andra barnen hos Theos dagmamma. Hoppas det går bra, alla 8 på en gång! Kan bli en upplevelse i sig!

Nej nu ska jag ladda inför Bonde-Roger!

Tack på förhand om någon kan komma med något tips!


Kommentarer:

1 Pia:

skriven

jag köpte byxor o skjorta på hm. de har ju såna där som theo o gustaf hade förut, bruna med hängslen. nu finns de i grått, sen fick han en vit skjorta med fluga =)

2 Jennie:

skriven

Nu är ju det här med barnkläder inte mitt expertisområde direkt (haha) men jag tror mig veta att Zara har just fina pojkkläder (såg på charlotte perellis blogg att hon hade shoppat till sina pojkar där). Du får helt enkelt ta en shoppingtripp hit till mig :-)

Kram på´re!

Kommentera här: