25 dagar återstår.....

Ja herregud, nu är det precis 25 dagar till BF. Detta känns lite smått overkligt.....
Förra gången jag var på BB hade man ju inte speciellt stor koll. Man hängde ju med bara.... allt tog väldigt lång tid...
Denna gång vet man ju en hel del, men det konstiga i det hela är ju att man verkligen inte kan påverka kroppen speciellt ändå. *ler*
Jag ryser lite nu medans jag skriver och får lite smått kalla fingrar..... *ler* Som jag ofta får när jag blir nervös!
Samtidigt som jag är nervös så är jag ju fruktansvärt nyfiken på den lilla där inne, är det en liten pojke till el har vi brytit "pojktrenden" på min sambos sida. Är bebisen lik storebror....  är den mera lik Pappa den här gången? Ja det finns ju tusen funderingar.

Hoppas ni har haft en underbar Jul!

Kommentera här: